Geweldige plek en zeer vriendelijk personeel. Van daaruit is het centrum zowel lopend als fietsend goed bereikbaar. Prijs/prestatie is geweldig. Wij adviseren

UM1205

Wij waren hier van 26 t/m 28 februari 2024 Het is een asfaltplaats zonder schaduw. Toiletten en douches zijn superschoon. Zeer aardige leiding. Wij betaalden €10,- per nacht. Graag weer.

volley89

De ruimte was afgesloten met een ketting. Geen zichtbare activiteit. Waarschijnlijk nog geen seizoen.

Area Sosta Camper Attrezzata Il Carrubo