onbeschoft personeel, wees voorzichtig op de schaduwrijke plekken vind je de campers vol vogelpoep. Negatieve ervaring

peppecandiano

vlak bij het strand, sanitair eenvoudig maar goed, bewaakt, schaduw van hoge bomen, vriendelijk personeel

• maart 2023

zeer mooie ontvangst. Stoelen worden toegewezen, ook al is de ruimte slechts voor ongeveer 15% vol. Sanitair goed... we hebben een toilet en douche aan boord. Het is onmogelijk! Jammer dat we maar 1 nacht blijven.

• maart 2023

Campeggio Baia del Sole