Foxweg

Uitstekende locatie en camping, maar we zijn er nu en betalen 56 € per nacht, basisperceel en hebben niet voor EHU gekozen, gelukkig rekenen ze bij deze gelegenheid geen extra kosten voor de honden. wat de ASCI betreft, ze zijn er zeven jaar geleden mee gestopt!

• november 2022

Hele fijne camping met alle voorzieningen, grote plekken!! Waren hier half oktober, was rustig. Dichtbij strandopgang van camping was het drukker. In stadje is een Conad. Mooi fietsen is het rondje over de westpunt. Met ACSI/CampingKey goede prijs.

• november 2022

Ville degli ulivi