mooie camping aan zee, uitstekende service, 2 zwembaden, minimarkt, uitstekend pizzeria. animatie en nog veel meer. perfect voor mensen met kinderen, zelfs als ik. Beetje druk. Echt mooie zee en stranden.

• mei 2022

Vlakbij zee is deze prachtige camping met alles erop en eraan, dus zwembad, restaurant, winkel etc. ! Heel schoon en modern sanitair. Wij kwamen op 30 april voor 2 nachten en betaalden 54,40 voor camper en 3 personen, niet duur voor wat er geboden wordt.

• mei 2022

Camping Baia Azzura Club