• augustus 2021

leuke kleine parkeerplaats met een geweldig uitzicht op de bergen. Aardige eigenaren met goed diner. de oprit is helaas erg steil, we hebben het goed opgezet met een stacaravan 7.50m met een rolstandaard. geweldige fietspaden.

• augustus 2021

Rustige en nette camperparking. We zijn er zeer goed onthaald geweest: men is er heel vriendelijk en behulpzaam. Ernaast is er een lekker restaurant met hun eigen bio-producten. Op wandelafstand is er een supermarktje. 3€/24u voor elektriciteit, 18€/24u staanplaats en 1€/douche. Aanrader!

• oktober 2020

prachtige nieuw gecreëerde parkeerplaats