Max en familie heten ons hartelijk welkom. mooie ruime plek op een prachtige locatie. wandelen fietsen en mountainbiken kun je hier goed. De lokale wijn gedronken Top ! De kaas van eigen koeien is zeer lekker. Volg de bordjes in het dorp ipv google maps . thanks Max greetz Ronald en Ger

fantastische pitch-vriendelijke gastheer, geweldig uitzicht en wandelingen

• december 2023

gerund door een leuke familie, zo gastvrij en aardig dus we rennen en alles wat je ooit nodig zou kunnen hebben mooi restaurant in de stad een geweldige plek vlekkeloos Volg gewoon de borden voor vrachtwagenaflevering naar de plaats, niet uw navigatiesysteem

fantastische pitch-vriendelijke gastheer, geweldig uitzicht en wandelingen

• december 2023