• maart 2023

Prima camperplaats langs het water. In maart 2023 waren we de enigen. We betalen 17,00 via de automaat, eigenaar kwam nog even kijken. Voorzieningen als dump, schoon water en wc reinigen. Mooie locatie voor wandelingen oa naar de watervallen. Verder lijkt het dorp uitgestorven.

• december 2022

Mooie plek aan de rivier en uitvalsbasis voor vele wandelroutes of loipes. 17 euro inclusief stroom voor 24 uur. Broodjes zijn te verkrijgen bij de Maison du Gout. Net als koffie en andere geneugten. Voor een kleine supermarkt beter naar Cogne.

• maart 2023

• december 2022