Geachte heer, in het account van Campercontact hebben we nooit vermeld dat de camping het hele jaar open is, aangezien we elk jaar alleen open zijn van 1 mei tot 30 september. Wat heeft het voor zin om aan te geven dat de camping open is als dat niet zo is? Gelukkig hoeven we geen 'klanten te trekken', maar alleen mensen te ontvangen die tussen mei en september bij ons willen verblijven. We hebben ook een telefoonnummer, een e-mail en een chat, evenals sociale profielen met boodschappers waarop we in realtime reageren. Ik ben heel erg blij dat je genoten hebt van je verblijf op de rustplaats die slechts een paar kilometer verderop ligt. We wensen je een heerlijk verblijf in ons land en zien je graag als je hier tussen mei en september langskomt. Hartelijke groeten en een immense hartelijkheid. Barbara Anna.

geweldige kleine plaats, aardige gastheren, schoon. we zouden opnieuw gaan!

Kitt77

geweldige camping. plekken in de schaduw, wat n uitkomst is met deze warmte 35g zwembad en sanitair dik in orde👍

Lascaris

geweldige kleine plaats, aardige gastheren, schoon. we zouden opnieuw gaan!

Agrioasi Camping