Betaalden 20 euro. Geen stroom en water. Is een parkeerplaats en goed voor 1 nacht. positief dicht bij de boot en centrum met leuke restaurant

• augustus 2020

geen stroom, wel een nette wc en mogelijkheid om handen te wassen. Douche aan zee en dat voor 120 kuna voor 24 uur. aardige beheerder btw en heerlijk 2 nachten genoten van de omgeving (eilanden) vissen en bootje varen die je erg dichtbij kan huren

• juni 2020

Gunstig gelegen voor een bezoek aan het nachtbar-eiland, toiletcontainers werden tijdens ons bezoek afgesloten, in het laagseizoen wordt de ruimte ook gebruikt als parkeerplaats voor boten, zeer vriendelijke eigenaar, elektriciteit en water aanwezig, voor een overnachting ok

big-chief

Hallo grote chef, bedankt voor de positieve recensie en het bezoek aan onze parkeerplaats. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze service en waarderen de feedback van onze bezoekers enorm. Door de huidige situatie rond Covid-19 begon het seizoen laat op locatie, waardoor het nieuwe sanitair nog niet klaar was voor gebruik. Hetzelfde geldt voor de boten die iets langer op de parkeerplaats stonden dan normaal. We bieden onze excuses aan voor deze uitzonderlijke omstandigheden en hopen u binnenkort weer te zien. Groeten aan Duitsland, Team Parking Service Orebic

• augustus 2020

• juni 2020