Parking Service Orebic

Orebić, Općina Orebić, Dubrovnik-Neretva, Kroatië

Parking Service Orebic

bewaakte en centraal gelegen parkeerplaats in de hoofdstraat, personenveer 400m - beachbar vlakbij de parkeerplaats

• Ulica Bana Josipa Jelačića 89

20250, Orebić, Kroatië
  • HRK 10,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

geen stroom, wel een nette wc en mogelijkheid om handen te wassen. Douche aan zee en dat voor 120 kuna voor 24 uur. aardige beheerder btw en heerlijk 2 nachten genoten van de omgeving (eilanden) vissen en bootje varen die je erg dichtbij kan huren

• juni 2020

Gunstig gelegen voor een bezoek aan het nachtbar-eiland, toiletcontainers werden tijdens ons bezoek afgesloten, in het laagseizoen wordt de ruimte ook gebruikt als parkeerplaats voor boten, zeer vriendelijke eigenaar, elektriciteit en water aanwezig, voor een overnachting ok

big-chief

Hallo grote chef, bedankt voor de positieve recensie en het bezoek aan onze parkeerplaats. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze service en waarderen de feedback van onze bezoekers enorm. Door de huidige situatie rond Covid-19 begon het seizoen laat op locatie, waardoor het nieuwe sanitair nog niet klaar was voor gebruik. Hetzelfde geldt voor de boten die iets langer op de parkeerplaats stonden dan normaal. We bieden onze excuses aan voor deze uitzonderlijke omstandigheden en hopen u binnenkort weer te zien. Groeten aan Duitsland, Team Parking Service Orebic

• oktober 2019

Zo jammer. We werden benaderd door een slordige man die beweerde dat het zijn land was en hij de politie zou bellen als we ergens anders heen gingen. Licht gealarmeerd omdat er geen borden te zien waren als camperstop en de man geen identificatie had. Linksaf en gingen naar een camping.

Dreammobil

Beste kampeerders, het spijt ons dat er meningsverschillen voor u zijn gerezen. Wij zijn vanaf 01.11.2019 de nieuwe huurders van de camperplaats en betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden was. Als u terug bent in Orebic, verwelkomen wij u graag persoonlijk. Je krijgt ook een dag gratis. Met zonnige groeten, je PSO-team

• juni 2020

• oktober 2019

Dreammobil

• HRK 10,00 • 1 jan. t/m 31 dec.