hele grote camping met veel faciliteiten en vermaak, zeer schoon, wij houden van meer eenvoudig en zijn na 1 nacht al door gegaan

HappyH&H

Uitgestrekte, grote camping, maar dat is niet te merken. Prachtig alles, schoon en rustig. Camper met 2pers plus acsi kaart kostte 80 euro voor 3 nachten half juni.

HansdWM

Onze ervaring was super. Wij vonden de gele zone helemaal niet achteraan.... De wifi was uitstekend en alles wat je nodig hebt is er. In het voorseizoen kun je je Acsi kaart gebruiken. Op de fiets naar Lun is een mooi ebike ritje. 50 km.

Strasko