We hebben een heerlijke en rustige nacht doorgebracht (maart), 's ochtends komt de politie graag ter plaatse kijken, dus waarschijnlijk is het erg veilig.

• november 2023

wat een geweldige pub-tussenstop fantastisch uitzicht geweldige wandelingen (geen honden toegestaan tijdens strandwandeling zegt dat je een boete krijgt) uitstekend eten en service

Bikersontour

Wij hebben afgelopen nacht prima op deze locatie overnacht! En gisteren namiddag heerlijk gegeten op het terras voor een prima prijs. Aardige bediening en vanochtend mocht ik mijn afval in hun container doen. Samengevat: lekker eten en overnachten 🙏

• november 2023

• Ulica Filipa Vukasovića 23