We waren hier afgelopen nacht, camper en 2 volwassenen: € 32,-! basic camping, 3 wc’s, 2 douches (weinig privacy). Kortom (te) duur voor wat je krijgt vonden wij.

• augustus 2019

Prachtige locatie. In het bos aan een mooi meer! Ligt langs de weg maar geen hinder. Heerlijk zwemwater! Goede sanitair en schoon. Mooie keuken voor vrij gebruik. Jammer dat het poortje naar het meer om 7 uur nog gesloten was!

• juli 2019

Bij aankomst was de eigenaresse niet aanwezig. Zelf een plaats gezocht. En later ingeschreven. De vrouw was vriendelijk maar sprak alleen Litouws. En een klein beetje Duits. Sanitair is redelijk schoon keuken is ook schoon en prima in gebruik.

• augustus 2019

• juli 2019