Ettelbruck, Luxemburg

Camping Ettelbruck

kleine terrassencamping gelegen op een hoogte nabij de stad Ettelbrück - bistro - broodjesservice - fietsverhuur - boodschappenservice - centrum 1km

• Chemin du Camping 88

9022, Ettelbruck, Luxemburg
  • € 26,50 • 1 apr. t/m 30 okt.

• Best Deal Camping Card, NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• april 2022

Bij aankomst, vriendelijk met de nodige uitleg. Mooie plaatsen, lekker eten zalige douche, kwartierke van het dorpje, wel een kuitenbijterke. Kortom deze camping was voor ons meer dan één overnachting waard, ik zou zeggen tot volgende keer !

• augustus 2021

Het was de bedoeling dat we twee nachten zouden blijven maar we hebben er één bijgeboekt. Mooie plekken, net sanitair, vriendelijke eigenaren, lekker eten, een gemoedelijke sfeer. Een plek om terug te komen.

• april 2022

• augustus 2021

Sumana

• € 26,50 • 1 apr. t/m 30 okt.