Op 19 oktober stonden wij voor een dichte deur. Het blijkt dat de camping op 13 oktober al is gesloten. ( in tegenstelling tot de gegevens in Campercontact€ Gelukkig konden we terecht bij Camping Gritt in Ingelsdorf

camping is gesloten vanaf 30 september. gaat 1 april weer open, daarom 1 ster

Jennegien

Fijne camping. Sanitair schoon. Lekker gegeten in het restaurant. Mist misschien een beetje sfeer. Maar dat is persoonlijk. Uitstekend als doorreiscamping.

camping is gesloten vanaf 30 september. gaat 1 april weer open, daarom 1 ster

Camping Ettelbruck