zeer netjes maar ook zeer rumoerig,op weekdagen vanaf 6u veel verkeers lawaai, cassette ledigen niet mogelijk,vertrek boswandeling vlakbij , ook gemakkelijk om hond uit te laten

Joenizy

Tja, eigenlijk zouden we 5 sterren geven als er meer plaatsen waren. Nu op 21 maart rond 16:30 uur al helemaal vol. Ook geen enkele mogelijkheid om in de buurt te staan. Noodgedwongen moesten we dus doorrijden. De gemeente zou hier iets mee moeten doen.

Chris-M!

Mooie plek om te overnachten, niet alleen onderweg naar het zuiden, maar ook naar het noorden. Een minpuntje omdat je geen toilet kan loozen.

Parking Koerich