Camping Auberge Tissirt Ziz

Tissirt Ziz, Drâa-Tafilalet, Marokko

Camping Auberge Tissirt Ziz

ommuurde camping grenzend aan een palmtuin - schoon sanitair - nieuwe elektrische installatie - restaurant - mogelijkheid fietshuur

• N13

Tissirt Ziz, Marokko
  • MAD 69,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• april 2019

De plaats is erg mooi, geweldige locatie onder de palmbomen in de Zis-vallei. De douches zijn erg groot en schoon en hebben warm water

• maart 2019

Rustig kamperen in een palmenbos. We werden hartelijk begroet door Ali en maakten een kleine wandeling door de palmentuin. Op doorreis een aangename plek ..

• augustus 2018

WIFI werkt niet. gerapporteerd aan de eigenaar, maar was druk aan het chatten met vrienden en zei dat het de schuld van mijn telefoon is. Ik vraag hem om de router opnieuw te starten (ik ben een IT-technicus) en hij antwoordt niet eens. Ik veranderde van kamperen en internet OK.

• april 2019

• maart 2019

• augustus 2018

pippo772

• MAD 69,00 • 1 jan. t/m 31 dec.