Prima overnachting op dit plein bij parkje en militaire kazerne. De militairen zwaaiden af en toe, verder niet gesproken. Het was 's avonds wel tot laat lawaaierig van mannen die bij gemeentehuis zaten. Verder prima. Prachtige stad, vooral Ksar Zenaga waar je zo heen wandelt.

• december 2023

29/11/2023 werden we hier verwelkomd door de politie om te overnachten en de stad te bezoeken aangezien de enige camping momenteel gesloten is, leuke stad en goede plek voor winkels als je groente moet inslaan etc.

• december 2023

• Figuig, Marokko