• februari 2020

Vuile ongewenste doodlopende weg verspil je tijd alstublieft niet, want ik weet zeker dat je niet zult blijven.

• februari 2019

Het is een goede parkeerplaats om de stad te bezoeken, maar er blijven slapen, nee. Rommelig en vies en geen voorzieningen.

• december 2018

Plaats aan het einde van de cul-de-sac van de doodlopende weg. We zouden hier niet blijven, hoewel rustig, direct aan de westelijke rand van de vissershaven / markt. We waren de parkeerplaats tegenover de huizen / groot plein getoond.

• februari 2020

• februari 2019