we verbleven hier met Pasen. Mooie camping en schoon. In het douchegebouw mag het wat warmer. Grootste nadeel vond ik het personeel: geen klant is koning, maar ze lieten merken dat ze al veel gezeur hadden meegemaakt en dat laten ze duidelijk merken aan je.

hansboelhouwer

topverblijf op deze camping, wilden 2 nachten blijven, het zijn er 6 geworden. Bij vette pech laat in de avond enorm geholpen door Diane en Rutger, werkelijk niets was teveel. We zijn jullie zo dankbaar. We komen zeker terug op deze unieke plek met zo veel verscheidenheid in ruime staanplaatsen.

Torentjeshoek, Ardoer camping