een pareltje wat een mooie camping echt een aanrader ook voor de hond

mijniedikkie

Erg mooie camping voor alle doelgroepen. Wij waren er van zondag tot dinsdag. Heerlijk rustig. In het bos, naast het natuurgebied. Veel attracties voor kinderen, dus in weekends en schoolvakanties zal het veel drukker zijn.

• juni 2021

supercamping. ruime plaatsen. veel met heggen en aantal op open veld. nieuw blinkend sanitair. mooi bosrijke omgeving met goede terrassen.

een pareltje wat een mooie camping echt een aanrader ook voor de hond

• juni 2021