Hijken, Midden-Drenthe, Drenthe, Nederland

Camperplaats de Raatakkers

Camperlocatie [op een voormalige camping] - Hijkerveld - Kamp Westerbork - Museumdorp Orvelte - honden aangelijnd - betaling via trustbox - centrum 2km

• Oranjekanaal Zuidzijde 45

9415 TJ, Hijken, Nederland

• maart 2022

blijf vooral zoals het nu is, rust en eenvoud, wanneer je sanitair en afwasplaatsen behoeft kun je ervoor kiezen om naar een camping te gaan. Dit is zoals het ooit was en dat is wat ons betreft het ultieme! komen en staan zonder afspraak en luxe, top!

• maart 2022

Inderdaad een mooie, natuurlijke camperplaats in opbouw. Als de ondergrond hier en daar wat verstevigd is, de toiletvoorzieningen zijn vernieuwd, en er een plaats is om je afvalwater te lozen, is deze camperplaats wat mij betreft 5 sterren waard.

• februari 2022

plek lijkt niet verkeerd, maar ligt heel laag. vanwege de vele regen van de laatste tijd durfden wij het niet aan. Er worden blijkbaar recreatiewoningen gebouwd op het terrein.

• februari 2022

• Oranjekanaal Zuidzijde 45