Campercontact PRO

Jouw toegang tot de beste camperplekken!

Met Campercontact PRO heb je al vanaf 0.83 per maand onbegrensd toegang tot ruim 40.000 camperplaatsen, campings en serviceplaatsen waar meer dan 1 miljoen camperaars hun tips, foto’s en reviews met je delen. Zo geniet jij onbezorgd van je campervakantie!

9 redenen waarom PRO onmisbaar is:

#1 Reviews helpen jou
Plus- en minpunten? Dankzij onbeperkte toegang tot reviews en foto's van andere camperaars maak je snel de juiste keuze.

#2 Advertentievrij
Geniet van een advertentievrije app zonder reclamebanners. Zo ga je recht op je reisdoel af, zonder afleiding.

#3 Jouw favorieten
Sla mooie camperplaatsen op als favoriet. Bekijk jouw favorieten in een lijst of op de kaart. Of laat de filters erop los.

#4 Direct contact opnemen
Wil je weten of er een plek voor je vrij is of een reservering maken? Neem direct contact op.

#5 Kaart én satelliet
Met de satelliet modus van de kaart krijg je een nog beter beeld van de camperplaats en de omgeving.

#6 Ook offline toegang
Slechte dekking of datakosten besparen? Download een land en gebruik de app daarna volledig offline.

#7 Makkelijk navigeren
Op weg naar je bestemming? Gebruik de route-knop, kies jouw favoriete navigatie-app en… rijden maar!

#8 Snel zoeken met filters
Bos, strand of bergen? Vind razendsnel je camperplaats met de ruim 70 belangrijkste filters voor camperaars!

#9 Korting op routes
Met PRO krijg je € 2,- korting op iedere zorgvuldig uitgestippelde Camperroute van Campercontact.

⭐⭐⭐⭐⭐ "Ik reis al enkele jaren door Europa en dit is mijn favoriete app. Gebruiksvriendelijk en correct." - Ania

Probeer PRO 7 dagen gratis

Ga je op een korte campertrip, ga je vaker weg of maak je lange reizen? Kies flexibel het abonnement dat bij je past voor €2,49 per maand of €9,99 per jaar. Het abonnement vernieuwt automatisch wanneer jouw maand of jaar voorbij is. Zo zit je nooit zonder Campercontact PRO. Wel zo handig als je toevallig net op reis bent.

Probeer Campercontact PRO nu 7 dagen helemaal GRATIS bij een jaarabonnement. Niet tevreden? Dan zeg je eenvoudig weer op voordat de proefperiode eindigt.

Zo koop je PRO

• Klik rechts bovenaan deze pagina op account en log in.
  • Heb je nog geen account? Maak dan een nieuw account aan.
  • Klik in datzelfde menu op de knop waarin je gebruikersnaam staat (account).
  • Klik op 'Koop Campercontact PRO nu'.

Of open/download de Campercontact app en kies in het menu voor 'Campercontact PRO'.

• App Store download button
  • Google Play download button

Nog meer voordelen bij NKC

Wil jij profiteren van nog meer voordelen voor camperaars? Sluit je dan aan bij onze partner NKC. Naast Campercontact PRO krijg je als lid jaarlijks 8x het Kampeerauto magazine, speciaal ledenvoordeel, eindeloze reisinspiratie én camperadvies.

Word lid van NKC

Veilig & vertrouwd

Campercontact heeft het Thuiswinkel Waarborg. Dit is hét kwaliteitskeurmerk voor webwinkels. Alleen de beste webshops mogen lid worden en we doorlopen jaarlijks een strenge certificering. Bij ons winkel je dus veilig en vertrouwd!

• Vragen over Campercontact PRO? Wij beantwoorden ze voor je.

• Je koopt Campercontact PRO heel eenvoudig via jouw account bovenaan de website. Log dus even in of maak een account aan en klik op ‘Campercontact PRO kopen’. Voor slechts € 2,49 per maand of € 9,99 per jaar profiteer je van alle voordelen die op deze pagina zijn beschreven. Het abonnement vernieuwt automatisch wanneer jouw gekozen termijn afloopt.

Op de website:

1. Klik rechts bovenin op account en log in of maak een nieuw account aan.
      2. Klik in datzelfde menu op Campercontact PRO kopen.
      3. Klik op de oranje koopknop.
      4. Kies een jaar- of maandabonnement en klik opnieuw op de oranje knop.
      5. Kies de betaalmethode en rond de transactie af.
      6. Nu heb je Campercontact PRO! We bevestigen dit binnen 30 minuten per e-mail.

PRO in de app kopen? Dat kan ook!

• Je koopt Campercontact PRO via de Campercontact app, via het menu item ‘Mijn aankopen’, via het menu item Campercontact PRO of via één van de banners die je als FREE-gebruiker tegenkomt in de app. Voor slechts € 2,49 per maand, of € 9,99 voor een heel jaar, profiteer je onder andere van de volgende voordelen: een onbeperkt aantal locaties bekijken per dag, korting op onze camperroutes, een app zonder advertenties, het opslaan van je favoriete camperlocaties, de offline modus in de app en zoek je nog sneller met de extra filtermogelijkheden.

In onderstaande filmpje is te zien hoe je Campercontact PRO koopt (via de Google Play Store). In dit geval wordt Campercontact PRO aangekocht met Google Play saldo.

• Op de website

Via jouw account bovenaan de website. Na het inloggen krijg je de optie om Campercontact PRO te kopen. Afrekenen gaat via de omgeving van onze betaalprovider Mollie. Je kunt met iDeal, creditcard, Bancontact & SOFORT betalen. Na betaling heb je PRO, ook in de app. Het abonnement vernieuwt automatisch wanneer jouw gekozen termijn afloopt.

In de app

Campercontact PRO is ook te koop in de app. Betalen gaat via de Apple store (voor iOS -gebruikers) en de Google Play Store (Android-gebruikers). Het abonnement vernieuwt automatisch wanneer jouw gekozen termijn afloopt.

Betaalmethodes via de App store (iOS):

Google Play Store (Android):

• Creditcard (American Express, MasterCard, Visa, Visa Electron)
      • Facturering via mobiele provider (KPN, Tele2, T-mobile, Vodafone)
      • Google Play-saldo en Google Play-cadeaukaarten
      • PayPal
      • My paysafecard
      • En iDEAL dan? Kan ik als Android-gebruiker Campercontact PRO betalen via iDEAL? Indirect wel. Je kunt je Play-saldo verhogen via IDEAL en daarmee Campercontact PRO aankopen.
    • Dit kun je op verschillende manieren terugzien. Bijvoorbeeld:

• Bovenaan ‘Mijn profiel’ in de app en op de website. Hier staat of Campercontact PRO actief is of niet.
      • Het aantal reviews en foto’s dat bij een locatie wordt getoond. Met een FREE-account zie je maximaal 3 reviews en maximaal 5 foto’s bij een locatie.
      • Op de kaart in de app ziet een FREE-gebruiker een groen ‘Upgrade’ icoontje, een PRO-gebruiker niet.
      • De advertenties die worden getoond tussen de zoekresultaten. PRO-gebruikers zien deze advertenties niet.
      • Het Campercontact PRO scherm dat in de app naar voren komt als je een functie aanklikt die alleen beschikbaar is als PRO-gebruiker.
      • Het menu item ‘Campercontact PRO’ in de app: Als FREE-user krijg je hier de mogelijkheid om de app te kopen.
    • Zeker! Je kunt op meerdere toestellen inloggen met hetzelfde Campercontact account. Ook tegelijkertijd. Log in dit geval in met dezelfde inloggegevens.

• Zolang je lid bent van de NKC heb je recht op Campercontact PRO. Je hoeft Campercontact PRO dus niet meer aan te schaffen. Om gebruik te maken van de PRO-versie van Campercontact, log je in met het e-mailadres dat je gebruikt voor je lidmaatschap bij de NKC.

• Campercontact PRO is de volledige, betaalde versie van Campercontact. Met dit abonnement heb je toegang tot extra functies naast alle basisfuncties van Campercontact. Deze functies staan hierboven op deze pagina beschreven. Het abonnement vernieuwt automatisch wanneer jouw gekozen termijn afloopt.

Campercontact. Discover. Stay. Share.