Met Campercontact PRO ben jij de baas in de camper

Met Campercontact PRO is de zoektocht naar de volgende camperplaats of camping nog veel eenvoudiger. Je bent minder tijd kwijt aan het zoeken en hebt meer tijd om te genieten van je campervakantie!

Wij zetten alle voordelen voor je op een rij.

Koop PRO in de app

De PRO-versie van Campercontact is te koop in de app en al beschikbaar vanaf ‚ā¨1,99!

• App Store download button
  • Google Play download button

Alle redenen waarom je Campercontact PRO wil hebben:

Campercontact PRO - Offline modus

Offline modus

Bespaar op de kosten van je dataverbruik door de app volledig offline te gebruiken. Ook handig op plekken met een slechte dekking, zoals in de bergen, aan het strand of in bosrijke gebieden.

Campercontact PRO - uitgebreide filters

Uitgebreide filters

Is er op locatie stroom en water aanwezig? Een loosplek voor het afvalwater en het cassettetoilet? Filter en ontdek! En ken je de filteroptie 'openingsperiode' al? Hiermee kun je ervoor zorgen dat alleen locaties worden getoond die open zijn tijdens jouw bezoek.

Campercontact PRO - Satelliet modus

Satelliet modus

Met de satelliet modus van de kaart krijg je een nog beter beeld van de camperplaats of camping. Zo zie je de omgeving beter en zie je hoe groot de locatie eigenlijk is.

Campercontact PRO - contactmogelijkheden

Directe contactmogelijkheden

Wil je voor vertrek weten of er een plek beschikbaar is? Neem direct contact op met de locatie via de telefoon of per mail. Of bezoek hun website.

Campercontact PRO - navigeren

Route functionaliteit

Heb je een mooie camperplaats of camping gevonden? Gebruik de route-knop om direct naar de plek te navigeren. De coördinaten worden ingeladen in een navigatie-app naar keuze.

Campercontact PRO - Favorieten opslaan

Favorieten

Sla camperlocaties op als favoriet om bij te houden waar je allemaal bent geweest of omdat je deze nog (opnieuw) wilt bezoeken. Je kunt jouw favorieten op de kaart bekijken én alle filters erop loslaten.

En er is nog meer voordeel!

Foto's en reviews
Met PRO krijg je toegang tot alle beschikbare foto's en reviews. Op dit moment staan er ruim 550.000 ervaringen van camperaars op Campercontact en worden de 37.000 locaties gepresenteerd door middel van 325.000 foto's. Voldoende informatie om de perfecte camperplek te kunnen vinden!

Advertentievrij
Er worden geen reclamebanners meer getoond, zodra je bent overgestapt op Campercontact PRO.

Korting op Camperroutes
Als PRO-gebruiker heb je ook nog eens recht op ‚ā¨ 2,- korting op iedere Camperroute van Campercontact! Niet slecht, toch?

Alle voordelen op een rij

voordelen Campercontact PRO

‚≠ź‚≠ź‚≠ź‚≠ź‚≠ź 5 / 5

'Wij gebruiken de app regelmatig en het is echt een toevoeging voor ons camper gebruik, waar je ook bent... een snelle blik op de app en je vindt snel een leuke camperplaats in de buurt. En ben je tevreden over de plaats dan zet je hem bij je favorieten om er vervolgens makkelijk terug te keren.'

- M & M van Dijken

‚≠ź‚≠ź‚≠ź‚≠ź‚≠ź 5 / 5

'Wij vinden de Campercontact app een uitkomst als we onderweg zijn. We staan op campings én camperplaatsen en wisselen af omdat het (financieel)kan!

Gebruik offline is prettig en de keuze mogelijkheden wat je wilt op een plek zijn erg prettig want we willen af en toe lekker douchen en wat eten.. dan is zo'n zoekopdracht top.'

- Dhr en mevr Plugge

‚≠ź‚≠ź‚≠ź‚≠ź‚≠ź 5 / 5

'Campercontact is onze gids op de reizen die we maken met onze camper. We zijn al ruim 30 jaar fervent camperaars, staan het liefst op plekken zonder poespas. Het mooie van Campercontact is dat je dit perfect kunt filteren.  De informatie is, ook door de ervaringen van anderen, een goede hulp om weer een etappe te plannen.'

- Abel Vink

Per maand of per jaar

Campercontact PRO is beschikbaar voor ‚ā¨1,99 per maand of ‚ā¨9,99 per jaar. En het mooie is, je helpt hiermee niet alleen jezelf aan handige functionaliteiten, maar ook je mede-camperaars en het Campercontact platform. Zo kunnen we nog meer waardevolle functies ontwikkelen. Daar heb jij dan ook weer profijt van!

• App Store download button
  • Google Play download button

Overtuigd? Koop PRO nu in de app!

• Vragen over Campercontact PRO? Wij beantwoorden ze voor je.

• Campercontact PRO is de volledige, betaalde versie van Campercontact. Met dit abonnement heb je toegang tot extra functies naast alle basisfuncties van Campercontact. Deze functies staan hierboven op deze pagina beschreven.

• Je koopt Campercontact PRO via de Campercontact app, via het menu item ‚ÄėMijn aankopen‚Äô, via het menu item Campercontact PRO of via √©√©n van de banners die je als FREE-gebruiker tegenkomt in de app. Voor slechts ‚ā¨ 1,99 per maand of ‚ā¨ 9,99 per jaar profiteer je van alle voordelen die op deze pagina staan beschreven.

• Dit kun je op verschillende manieren terugzien. Bijvoorbeeld:

• In het menu item 'Mijn aankopen'.
      • Aan de advertenties die wel/niet worden getoond tussen de zoekresultaten. PRO-gebruikers zien deze advertenties niet.
      • Het aantal reviews en foto‚Äôs dat bij een locatie wordt getoond. Met een FREE-account zie jij maximaal 3 reviews en maximaal 5 foto‚Äôs bij een locatie.
    • Campercontact PRO is te koop in de app. Betalen gaat via de Apple store (voor iOS -gebruikers) en de Google Play Store (Android-gebruikers).

Betaalmethodes via de App store (iOS):

Google Play Store (Android):

• Creditcard (American Express, MasterCard, Visa, Visa Electron)
      • Facturering via mobiele provider (KPN, Tele2, T-mobile, Vodafone)
      • Google Play-saldo en Google Play-cadeaukaarten
      • PayPal
      • My paysafecard
      • En iDEAL dan? Kan ik als Android-gebruiker Campercontact PRO betalen via iDEAL? Indirect wel. Je kunt je Play-saldo verhogen via IDEAL en daarmee Campercontact PRO aankopen.
    • Zolang je lid bent van de NKC heb je recht op Campercontact PRO. Je hoeft Campercontact PRO dus niet meer aan te schaffen. Om gebruik te maken van de PRO-versie van Campercontact, log je in met het e-mailadres dat je gebruikt voor je lidmaatschap bij de NKC.

• Zeker! Je kunt op meerdere toestellen inloggen met hetzelfde Campercontact account. Ook tegelijkertijd. Log in dit geval in met dezelfde inloggegevens.

Campercontact. Discover. Stay. Share.