• mei 2022

ooit gestaan met de caravan omdat ik er woonde. Laast nog een x gekeken en halverwege park rennend terug... wat zo'n gezellige familiecamping was is omgetoverd tot een rampzalig park...

• augustus 2020

Grote camping, sanitair kan schoner. Weinig desinfectie mogelijkheden. Veel velden, jammer van de auto’s op de plek (erg rommelig aanzicht). Prijzige campingwinkel, maar Coop op 3 km fietsen. Fijn zwembad en zwemplas met speeltuin. Emmen ook vlakbij (7 km). Prima horeca (snackbar), (wel druk).

• augustus 2020

Leuke familiecamping voor gezinnen met jonge kinderen. We mochten nu Max 1 uur zwemmen per dag, vooraf tijdblok reserveren. Nette voorzieningen. Helaas slecht ontvangst mobiel netwerk.

• mei 2022

Camping De Fruithof