Camping De Wartenster

Warten, Leeuwarden, Friesland, Nederland

Camping De Wartenster

Kampeerplaatsen op een minicamping - ook camperplaatsen op verharde ondergrond tegen aangepast tarief - watersport dorp - nationaal park de Alde faenen - speeltuin - dierenweide - centrum 1.5km

• Midsbuorren 7

9003 LB, Warten, Nederland
  • € 19,50 • 1 apr. t/m 1 nov.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

Jelle11

Dank voor uw reactie. Zoals ik u ook bij het afrekenen heb uitgelegd, en op de website vermeld staat, heeft de camping een ander tarief dan de camperplaats. Gelukkig hebben we dit uit kunnen leggen. Voor de SVR leden in uw gezelschap hebben we de korting achteraf nog verrekend. U heeft bij ons naar volle tevredenheid (getuige de bedankjes en fooi na afloop) een familiedag gehouden. Iedereen was vol lof over de locatie en het programma. Ik vind het fijn als gasten met vragen of onduidelijkheden bij mij komen. In dit geval zijn we ook in gesprek gegaan en hebben naar u geluisterd en uitleg gegeven. Deze 1 ster review doet naar mijn mening geen recht aan de werkelijkheid.

• augustus 2021

Visma

Dank voor uw reactie. Graag tot ziens!

• juli 2021

wij konden met ons 11 m. camper terecht op de camperplaats bij de camping vriendelijke behulzaam eigenaars alles netjes, broodjes service, een avond met de boot weg geweest via de camperplaats met een vriendelijke schipper en goed uitleg over de omgeving een plaats om terug te komen

ans-de-laat

Dank voor uw reactie. Uw camper was voor ons wel een van de grotere. Gelukkig kon de chauffeur goed overweg met de camper en kwam deze prima op zijn plek. Dank voor de gezelligheid en tot ziens!

• augustus 2021

Visma

Dank voor uw reactie. Graag tot ziens!

• juli 2021

ans-de-laat

• € 19,50 • 1 apr. t/m 1 nov.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

• Jachthaven in de buurt