Camperplaats de Vrije Wei

Beemte Broekland, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

Camperplaats de Vrije Wei

Gelegen in het buitengebied van Beemte Broekland - ook bed&breakfast - voor navigatie Broeklanderweg 48 of 50 - rijd daarna door over een smalle weg naar de boerderij met de vlaggenmast - Apeldoorn 10km - centrum 100m

• Broeklanderweg 52

7341 PM, Beemte Broekland, Nederland
  • € 15,00 • 26 mrt. t/m 31 okt.

• juni 2021

Mooie, nette cp. Hele gezellige eigenaren en een leuk dierrijk terrein. Wij hebben genoten met onze hondjes. Tot Ziens, Edwin en Karin

• mei 2021

Top! heerlijk rustig aan het eind van een doodlopende weg. Lekkere broodjes in de ochtend. Leuke beesten te zien. Mooie fietstochten te maken in de buurt. Wij komen vaker!

• mei 2021

Wat een prachtige omgeving en een fijne plek om hier met je camper te staan. De diertjes, het nestje kittens, hele mooie zonsondergang en de leuke en vriendelijke uitbaters zorgen ervoor dat het prima vertoeven is. Wij komen zeker terug, ook voor de B&B mèt Jacouzie en Sauna😍

TruthTravellers

Dank jullie wel voor mooie review. We heten je alvast van harte welkom in de B&B

• juni 2021

TruthTravellers

• € 15,00 • 26 mrt. t/m 31 okt.