Heppie-ouwer

vriendelijk ontvangst, camperplek ziet er netjes uit. gebruik van stroom en toiletten/ douche extra bijbetalen Inclusief €20, — per nacht. inderdaad wel geluid van de weg. op loopafstand van recreatie meer van Bussloo. ideaal in combinatie met een sauna bezoek +/- 10 min fietsen.

• maart 2024

wij hebben hier 1 nacht gestaan op 15 maart. Camperplaats is keurig voor elkaar, alles netjes. Omgeving erg veel geluidsoverlast van de snelweg en bedrijventerrein aan overkant, slecht geslapen. Wij komen hier niet meer vanwege de geluidsoverlast.

• maart 2024

Camperlocatie bij camping de Hane