Het was rustig toen wij er waren. We stonden aan de rand vd camping met uitzicht over wei. Winkeltje met eigen producten. Sanitair oogt verouderd, maar is schoon en werkt goed.

IMonderweg

Eenvoudige camping op geitenboerderij, ruime plekken, enkele met vrij uitzicht. Camping ligt aan Klompenpad Achterwooldsepad.

• mei 2022

Leuke camping, mooie plekken met uitzicht. Heerlijke kazen, yoghurt en kwark te koop. Je loopt zo het bos in met de hond. Het ligt op de route van een klompenpad.

• mei 2022

SVR-camping de Brömmels