camping is prima met een top sanitair. Tegenvaller is dat zelfs in het hoogseizoen het restaurant en snack gesloten is ivm personeelstekort. Wellicht wat meer betalen.

H.Schrik

Beste H. Schrik, Dank u voor uw review. Helaas is het geen kwestie van ons personeel meer betalen, wij betalen ze boven cao. Er is helaas op het moment geen personeel te vinden voor seizoenwerk. We hebben dus helaas de keus moeten maken geen maaltijden of snacks aan te bieden omdat we het gewoonweg de keuken niet uitkrijgen. Ook wij betreuren dit ten zeerste, maar gelukkig is er een ruim aanbod aan horeca binnen een straal van 2 km en komt thuisbezorgd alles brengen.

Beste user 979948049, Dank u voor uw mooie review. Ik vermoed dat u met meer dan 2 personen op onze camping verbleef waardoor het tarief hoger is. 2 personen zijn inclusief, voor extra personen betaald u 8,50 extra.

• september 2022

Super mooie camping annex camperplaats ziet goed verzorgd uit . Sanitair en toiletten super schoon . Leuke bistro waar je lekker kan eten en wat drinken. Met de ACSI kaart korting op verblijf kosten .

• september 2022

Campingpark Zennewijnen