Camping Holland Poort

Bad Nieuweschans, Oldambt, Groningen, Nederland

Klein maar prima camping, keurig sanitair misschien wat weinig als de camping volstaat. Heel vriendelijk ontvangst. Op loop afstand van de winkel. uit eten door de weeks in moeilijk maar een gebakken visje was prima. wij betaalden 26 euro voor 1 nacht

• december 2023

Onzevrijheid

heel aardig ontvangst. Het heeft erg geregend dus geadviseerd om op de verharde plek voor de camping te staan. is inclusief elektra 15 euro. heerlijk rustig en mooi wandelgebied.

• december 2023

Camping Holland Poort