Helaas is deze camping definitief gesloten.

Wim-Lenie

Beste Wim en Lenie, Wij zijn zeker niet definitief gesloten! Wij zijn deze maand dicht voor onderhoud aan ons bijna 300 jaar oude boerderij. Tijdens dit onderhoud kan het zijn dat gasten gevaar lopen in verband met houtworm behandeling (giftige stoffen) en in verband met een dak inspectie. Helaas kunnen deze werkzaamheden niet buiten het seizoen plaatsvinden. Wij vinden het erg jammer dat u onze score zo naar beneden haalt met foutieve informatie. Deze informatie had u kunnen vinden op onze website. Wij zijn aankomend jaar voor Pasen 2024 weer geopend voor een mooi en nieuw seizoen met lieve gasten. Met vriendelijke groet, Camping Rigtersheert

na een prachtige rondreis door Denemarken hier nog twee rustige nachten gehad. pracht plek met leuke eigenaren mooi fiets en wandel gebied.

DePieter

Wat een heerlijke plek! Leuke, vriendelijke ontvangst. Komen hier graag nog eens terug om al fietsend de omgeving te ontdekken.

FokkeBrouwer

Helaas is deze camping definitief gesloten.

Minicamping Rigtersheert