Wij zouden een paar dagen blijven, het werden er zeven! Wat een top plek met vriendelijke eigenaren en een prachtige omgeving. Wij komen zeker weer!

J-en-Gj

vriendelijke ontvangst en een fijne plek. Grijs water lozen is niet mogelijk.

• maart 2023

Mooi plekje achter hotel de Waalehof. Vriendelijke ontvangst. Plaats voor max 4 kampeermiddelen. Toiletblok met 2 toiletten, douche en aan de buitenkant afwasplaats. Plek om te onthouden en prima uitgangspunt voor fietstochten in de omgeving.

J-en-Gj

vriendelijke ontvangst en een fijne plek. Grijs water lozen is niet mogelijk.

• maart 2023

Vekabo-Camping de Waalehof