Camperplaats Heiderust

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

erg genoten, mooie fietsomgeving, en je kan goed met de hond lopen en spelen op het veldje, sanitair prima . Jammer dat de meeste plekken niet waterpas zijn, veel campers moesten met blokken werken.

• juli 2024

voor de derde maal hier en wederom prima. zeer vriendelijke eigenaar alles er op en er aan, prachtige omgeving

• juli 2024

Heerlijk ruime plekken, keurig schoon sanitair, rustige sfeer, vriendelijke eigenaar (zoals aangegeven in andere reviews, zelf inchecken en tarief 19 euro). Wij komen zeker nog eens terug!

Camperplaats Heiderust