Een fijne plek met leuke ontvangst, zelfs met een kop koffie en een plak cake. De eigenaar had leuke tips voor ons om te fietsen ("Fietsen boven de bomen [Lommel Blg] ) Het sanitair is mooi schoon. Bovendien is het een heel rustige plek. Dit is echt een plek om nog eens een terug te komen.

RoadcruiserPaul

Erg fijne gemoedelijke SVR-camping vlak bij de Belgische grens. We werden door de eigenaresse ontvangen met een plakje eigen gemaakte cake. Mooie fietsroutes vanaf de camping. Sanitair verouderd maar super schoon. Zeker ook plek om naar terug te gaan.

Frans&José

geweldige plek. eenvoudig maar daarom veel charme. alles kan. wasje doen geen probleem mevrouw had de was zelf op de lijn gehangen en er weer afgehaald. nette prijs. veel respect voor deze mensen. Wouter en Joke

• Burgemeester Aartslaan 45

5571 TR, Bergeijk, Nederland