Camperplaats Den Heijkant

Moergestel, Oisterwijk, Noord-Brabant, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

leuke camperplaats met stroom, verharde ondergrond en strookje gras ernaast. Ook een klein sanitair om te gebruiken. Top!

ManonB.

Super plekje om een paar dagen te staan. Hele aardige eigenaren. leuke bosrijke fietstomgeving, dicht bij Oisterwijk en Tilburg.

WFK

Leuke camperplaats in prachtige omgeving van mooie fiets en wandel paden. Heel vriendelijke eigenaren. Jacques en Gerda uit België

Over ons

About us image
Den Heijkant was zeker vanaf 1663 een zelfvoorzienende Brabantse boerderij, waar onze familie eeuwenlang dieren hield en prachtige producten op het land verbouwde. Wij zijn Kees en Tonnie Bierkens en heten u graag welkom op onze mooie plek aan de Kampina, omringt door mooie bossen en vennen, waar u heerlijk kunt wandelen en fietsen. In 2009 hebben we deze mooie boerderij gerestaureerd en in 2011 zijn we begonnen met onze B&B waar we 8 huisjes verhuren. Afgelopen jaar hebben wij onze 15 verharde met gras omringde camperplaatsen aangelegd. U heeft op uw camperplaats een prachtig uitzicht over onze landbouwgrond. Het is mogelijk om bij ons een camperplek en een appartement te huren. Kijk voor de mogelijkheden op onze site.

Camperplaats Den Heijkant