zeer vriendelijke ontvangst, alles is er wat je als camperaar nodig hebt, tijdens de nacht heel rustig en stil, een plaats om terug te komen, winkel op wandel afstand

Happy-campers-gent

Bedankt voor jullie komst en fijne review. Graag tot een volgende keer!

De plaats als je rust wil. Na een korte uitleg laten de eigenaars je ook met rust. Mooie locatie direct gelegen aan de wandelknooppunten. Centrum dichtbij met supermarkt.

marcia1112

Rust en ruimte, daar gaan we voor. 🌞 Bedankt voor de mooie review!

Wij hebben hier genoten. Lekker rustig gelegen camperplaats. Direct in het bos. Op loopafstand van restaurant en supermarkt. Wandel-en fietsknooppunten in de buurt. Ook geocaches. Vriendelijke eigenaars.

Bedankt voor jullie review. Graag tot de volgende keer!🙂

Happy-campers-gent

Bedankt voor jullie komst en fijne review. Graag tot een volgende keer!

marcia1112

Rust en ruimte, daar gaan we voor. 🌞 Bedankt voor de mooie review!

Bedankt voor jullie review. Graag tot de volgende keer!🙂

Camperplaats 't Zonnetje - De Heerlijkheid Vorenseinde