rustige camping met mooie privé plaatsen & vriendelijke ontvangst. net sanitair (3 douches, 2 toiletten ) zeker een aanrader om vanaf hier Texel te verkennen.

!vamos!!

wat een mooie plek eigen plaats tussen bomen water en stroom bij de camper wat wil je nog meer mooi weer maar ja op het eiland schijnt de zon altijd meer als dan op het vaste land ik kan het weten zijn er bijna 35 jaar al op vakantie in de zomer dus een cijfer 10 is het zeker waard

• oktober 2021

Bedankt voor jullie uitgebreide review! en hopelijk tot ziens