Ruime kampeerplaats en de mogelijkheid om deze vooraf te kiezen met behulp van een combinatie van de website en Google maps was perfect. Sanitair prima en zonder meerprijs, fietsen kan direct vanuit het zicht het nationaal park in of richting Zandvoort.

Skilift

top camping! een van mijn favoriet! sanitair netjes! en op steen worp afstand van de zee! je zit tussen de duinen! er is een spar op de camping daar kan je je warme broodjes voor de ochtend halen. perfect!! de plekken zij mooi tussen de duinen!!

kleinefendt

Heel mooi kamperen in de duinen, dus je kan gebruik maken van hele mooie plaatsen. Wel vonden wij het sanitair nogal verwaarloosd en soms erg vies. Ook de weg naar het strand is extreem lang en vooral steil, wat met kleine kinderen niet zo prettig is.

Kennemer Duincampings de Lakens