Prima camping. Van te voren telefonisch reserveren, dan krijg je de ACSI korting. Druk bezet met seizoen plekken, maar door de weeks in voor en na seizoen prima. Bij de ingang ook de start van de MTB route Leersum, prima te combineren met MTB route Amerongen. restaurant simpel maar voldoende.

• mei 2022

Wij hebben de afgelopen 2 nachten op deze camping overnacht. zwembad binnen en buitenbad prima, maar er is geen acsi korting gegeven en wij hadden vooraf besproken, dus bij navraag aan receptie kon er geen korting of waardebon gegeven worden. dus volle mep betalen.

• april 2022

mooie camping, veel schaduw maar ook zonnige plekken, veel voorzieningen: klein buiten- e n binnenbad, terras en restaurant. bosrijke omgeving veel wandel- en fiets mogelijkheden. te duur als je alleen wil kamperen en geen gebruik maakt van overige voorzieningen

• mei 2022

• april 2022