2 min lopen van centrum, rest is eerder al vermeldt. Sanitair schoon, eigenaresse heel vriendelijk. Harde ondergrond voor camper en grasveld voor stoelen. Wifi heel goed, wij werden blij van deze plaats😁

Francy12

Na een veel te veel drukte in Duitsland, een heerlijke week in Zeeland, alle voorzieningen op loopafstand, super schoon sanitair, behulpzame beheerders.

reusje

hele mooie camping in het centrum van Burg haamstede ruime plekken privé toilet vriendelijke eigenares wij zijn hier 2 nachten geweest en komen hier zeker terug

Minicamping Weideveld