Minicamping De Bark

Tinte, Westvoorne, Zuid-Holland, Nederland

• juni 2024

• oktober 2021

Een vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg over de plek, sanitair enz. De plek ligt mooi in het groen tussen de kassen. De €20 vond ik net te hoog voor wat je krijgt. Prima hoor en voldoende maar €15 had beter gepast.

ejh.verweij

Jammer dat u iets miste! Voorzieningen aanwezig: Electra , gratis wifi, sanitaire voorzieningen, een camperplaats in het groen met uitzicht op de picknick tuin, rust , ruimte en veel informatie over de omgeving o.a. fiets en wandelroutes. Helaas was het geen lekker weer, en uw verblijf war erg kort (19 - 10 u ,1 nacht) dat helpt misschien ook niet. Toch zijn we benieuwd wat u dan precies miste!

• juni 2024

• oktober 2021