• oktober 2021

Een vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg over de plek, sanitair enz. De plek ligt mooi in het groen tussen de kassen. De €20 vond ik net te hoog voor wat je krijgt. Prima hoor en voldoende maar €15 had beter gepast.

ejh.verweij

Jammer dat u iets miste! Voorzieningen aanwezig: Electra , gratis wifi, sanitaire voorzieningen, een camperplaats in het groen met uitzicht op de picknick tuin, rust , ruimte en veel informatie over de omgeving o.a. fiets en wandelroutes. Helaas was het geen lekker weer, en uw verblijf war erg kort (19 - 10 u ,1 nacht) dat helpt misschien ook niet. Toch zijn we benieuwd wat u dan precies miste!

• juni 2021

R.Scholten

Beste bezoeker, Dank u voor de moeite om een review te plaatsen! Wij zijn een minicamping met 3 camperplaatsen waardoor er geen grote campers passen, die zullen inderdaad naar een grotere camping moeten. Uw andere opmerkingen zal ik zeker aan de technische dienst melden en zo mogelijk zal dit worden aangepast! Nogmaals dank voor uw review en nog een hele fijne zomer met uw camper!

• augustus 2020

asjepetasje

op onze site staat dat de honden moeten worden aangelijnd. Als u eerlijk gezegd had dat u met 4 ipv 1 hond wilde verblijven dan waren we waarschijnlijk een stuk vriendelijker geweest. Plotseling waren er ineens 4 honden los , dat was best een verrassing voor ons, u zult toch begrijpen dat we ook met de andere gasten rekening moeten houden.

• oktober 2021

• juni 2021