Ik kan me aansluiten bij de voorgangers, prachtige plek. Als ik hier alleen stond, kwam er af en toe een visser langs

• augustus 2019

Geweldig mooie plaats. Een bezoek zeker waard. Ideaal voor de visser. Ondanks bord verboden te kamperen is het wel toegestaan volgens de lokale bevolking. Bord is geplaatst door de overheid en niet door de eigenaar die geen bezwaar heeft tegen kampeerders.

• juni 2019

Zeer mooie locatie. Schild met PARKEERVERBODEN. Hier verbleven halverwege juni. Water was beschikbaar en het toilet kon worden gebruikt hoewel het op het display was uitgesloten

• augustus 2019

• juni 2019