Wij dachten hier vanochtend even gebruik te maken van de service voorzieningen. De toiletcassette legen is gelukt! De rest onmogelijk. Moderne plek, maar vreselijk ongezellig!

Gram54

camping is op zondag uitgestorven. je kunt je online aanmelden en betalen, maar een bootje huren om te vissen kan niet. de camper plaatsen liggen naast de weg, je staat op een stuk graffel. receptie is gesloten, wij zijn doorgereden

CamperAppelt

Een heel mooie camperplaats. Ziet er heel nieuw uit. Propere toiletten en douches. Er is ook een sauna maar dat hebben we te laat gezien. We hebben hier een rustige nacht gehad. Mooie omgeving. Enig minpuntje was dat de receptie tijdens de openingsuren soms gesloten was. Aanrader!

• Sekundær Fylkesveg 985 240

8484, Risøyhamn, Noorwegen