Sluit aan bij de vorige reviews. Prijs voor plek met uitzicht is NOK 450,00 inclusief elektriciteit. ACSI kaart geeft 10% korting. Wasmachine en droger (goede machines) ieder NOK 70.

Mirjam-en-Jack

Wat een fijne camping. behulpzame mensen aan de receptie, verzorgd terrein, prima, nieuw sanitair. Dichtbij het Sami museum dat een bezoekje waard is. Zorg er wel voor dat je anti-muggenspul bij je hebt, want wij moesten onze mooie plek met uitzicht, delen met heel veel muggen.

Hymer580P

Prachtige camping met uitstekende voorzieningen. Aardige mensen bij receptie.

Hymer580P

Prachtige camping met uitstekende voorzieningen. Aardige mensen bij receptie.

Karasjok Camping