Fijne rustige staanplaats aan de rand van dorp bij haventje voor pleziervaart. Lokatie ziet er zeer modern en schoon uit en alles ruim opgezet. Douches en toiletten heel schoon en douches inclusief. Aanrader als je in de buurt bent en nu alles rondom in herfstkleuren!

efs-het-gooi

Sinds 2016 hier niet meer geweest. Camperplaats is totaal vernieuwd, maar ook een stuk duurder geworden. Betaling via envelop gedaan. Wij hebben niet gereserveerd (doen we nooit) en is ook niet nodig. Voor de rest prima plek voor overnachting.

Dalen Brygge og Bobilparkering