• mei 2019

We hebben deze pitch genomen omdat de andere twee vol waren. Absolute noodoplossing! Ligt tussen een drukke straat en een klein park. De toiletten (slechts één!) Zijn openbare toiletten die alleen open zijn van 8:00 tot 21:00 uur.

• juli 2018

Hele goede plek! Je staat haast midden in de stad. Je hoort wel het verkeer maar absoluut geen overlast er van, gewoon stadsgeluiden. Parkeren kost 150 kronen, hierbij zit stroom en water inbegrepen en je kan hier je toilettank legen.

• mei 2019

Bobilparkering Storgaten