Ideale locatie als uitvalsbasis om het museum en de stad te bezoeken. We brachten een heel rustige nacht door.

FAOLAN

Handige en rustige CP voor doorreis naar Oslo of andere bestemming. Staan op grint, gras en strandje nabij. Alleen water en stroom beschikbaar. winkels restaurants op loopafstand. 250 NoK voor 24 uur of 25 p/u, stroom apart af te rekenen 150 NoK.

IndigoMarley

Mooie locatie met stroom en vlakke plekken. Er is een klein kraantje en er zijn vuilnisbakken. Je loopt gemakkelijk naar het stadje en de toren. Kosten kwamen iets hoger uit dan 150kr, wij betaalden iets boven 200kr bij de automaat.

Bobilparkering Fjordgaten