350nok voor een cp zonder stroom en niet kunnen lozen toilet en afvalwater en dan nog 20nok vragen voor 3min te douchen, sorry zelfs op een bobil betaal ik minder en zit alles in de prijs inbegrepen, hier kan ik geen sterren geven!!!!!

adria484

Je moet hier niet naar toe gaan als je een glamping zoekt en stilte, maar wel voor een plek met mooie en ruige natuur. Een super plek met basic alles wat je nodig hebt. We hebben hier heerlijk een nachtje gestaan, staat in onze top 5 zeker weten.

Clara-en-Jan

vanaf 19/6 weer geopend. Wij betalen nu 300 NOK ( camper , zonder stroom) dus prijs zal wel wat omhoog gegaan zijn .

Hemre Camping