ruim van opzet. heel basic en zeer weinig stroomaamsluitingen. prijs nu 300kr

AvdV

Mooie plek en later op de avond komt de zon om de hoek kijken. Alles is er behalve wifi. Er word schoongemaakt, maar de strandgasten laten het niet altijd opgeruimd/schoon achter. Er is een kleine kiosk, maar niet open toen wij er waren(slecht weer!?). Boodschappen in Måløy!

Tulpenboom

Prima staanplaats als je het niet luxueus nodig hebt! De baai is gewoon prachtig met wit zand en kristalhelder water.

ruim van opzet. heel basic en zeer weinig stroomaamsluitingen. prijs nu 300kr

Camping Refviksanden