Camping zag er leuk uit. Wij kwamen een paar dagen na storm Hans aan en op dat moment regende het weer. Ze lieten daarom geen campers mee toe. Jammer maar fijn dat ze het aan gaven.

MayVader

Vriendelijke ontvangst op een mooie camping met uitzicht op een waterval en bergen rondom. Mochten zelf onze plek uitzoeken. Schoon en net sanitair. Herkennen niet de opmerkingen van vorige jaren.

Steenbok22

een fijne camping in een prachtige omgeving. De douche is met muntjes maar verder prima. We dachten ons vuil water en cassette te lozen maar daar zijn geen voorzieningen voor. In de keuken kun je koken . Wasmachines aanwezig. Vanaf de camping mooie wandelroutes.

Vassbakken Kro & Camping