we staan hier nu alleen. hele mooie plek direct aan het meer. genoten van de ondergaande zon en de mogelijkheid tot zwemmen vanaf de rotsen. naast de weg maar daar is het inmiddels doodstil. het enige wat we horen is het water. prima plek om te overnachten

camperreisfam

een super mooie locatie. Geen voorzieningen maar direct aan het meer langs een rustige weg. Aanrader 👍👍👍

• oktober 2021

Mooie plek vlak langs het water, tussen water en weg. Geen verkeer zowel s nachts als overdag, toilet aanwezig, vermoedelijk met de werken die bezig zijn op het domein van de schilder, zeer rustige nacht gehad op doorreis

• oktober 2021

Astruptunet