De camping is erg groot en elke plek is gebruikt voor een kampeerplaats. De ruimte die ons werd gegeven was niet erg recht, echt vervelend. Helaas waren de douches koud, volgens de dame aan de receptie, omdat de boiler te klein was.

Helmtasche

Grote camping met een leuk strandje. Veel vaste plekken. Stevig aan de prijs. Sanitair is niet best of werkt niet, nodig aan onderhoud toe.

benimar038

Mooie camping met vlakbij het utøya monument, erg indrukwekkend. Wij vonden hem wel duur €35,- en overal moet je voor betalen, wij wilde een eitje bakken in de keuken van de camping en dit kostte 5 euro per kwartier.

Utvika Camping